با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم، میز خدمت در شرکت عمران شهر صدرا راه اندازی شد

مصاحبه اختصاصی صدا و سیمای مرکز فارس با مدیرعامل شرکت عمران صدرا
۱۳۹۷-۰۳-۲۸
انتخاب ستاد نماز جمعه شهر صدرا به عنوان ستاد نمونه در سال ۹۶
۱۳۹۷-۰۳-۳۱

با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم، میز خدمت در شرکت عمران شهر صدرا راه اندازی شد

به منظور دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاههای اجرائی و ارائه خدمات موثر به مردم، واحد هماهنگ کننده با عنوان “میز خدمت” در طبقه همکف شرکت عمران شهر جدید صدرا استقرار یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، میز خدمت با انجام خدمت رسانی به مردم و با هدف افزایش سرعت و کیفیت و همچنین کاهش زمان خدمت رسانی و هزینه های امورات اداری مراجعین در این شرکت استقرار یافت.

علی مؤیدی عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا در این خصوص گفت: تکریم از ارباب رجوع طی سالهای اخیر با کاهش بوروکراسی اداری و تامین خواسته ها و رضایتمندی شهروندان مدنظر بوده است. وی افزود: از آنجا که یکی از مقوله های سنجش کارآمدی نظام اداری میزان رضایت مندی مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاههای دولتی می باشد، به منظور ایجاد ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با مراجعین و نهادینه شدن این موضوع ، ارتقاء خدمات و حفظ کرامت مردم در نظام اداری میزخدمت به عنوان یکی از طرح های تحول اداری در این شرکت منظور گردیده است.

مؤیدی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی میز خدمت در شرکت عمران شهر جدید صدرا خدمات به دو صورت حضوری در حال حاضر و در ادامه الکترونیکی در آینده نزدیک به ارباب رجوع ارائه می‌شود و با توجه به اینکه اقدامات قبلی این شرکت در تحقق دولت الکترونیک و با خدمت رسانی شفاف و سریع همراه بوده، این امر اجرای این طرح را تسریع کرده است.

وی دریافت نتایج خدمات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت ایشان به واحدهای مربوطه درموارد ضروری را از دیگر وظایف میز خدمت در شرکت عمران شهر صدرا عنوان کرد.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا